vrijdag 6 april 2018

Rosa


Hallo creatieve blogger,

Nou ik ben 1 februari na 12 jaar weer tante geworden van Rosa, nou had mijn zus verzonnen om een baby borrel te geven daar ze een eigen bedrijf hebben en er nog al wat mensen langs wilde komen.

Op onderstaande foto is Rosa een paar uur oud (lief he )


Dus is er aan de creatieve tante gevraagd of ze kaartjes wilde maken voor aan een roos die ze wilde geven als ze weer naar huis zouden gaan 50 stuks werd er gezegd. Nou dat werden er 100 aan het einde van de week en ze wilde toch maar geen rozen maar had iet anders besteld, een heel klein thee servies. O ja kwam er achteraan we moeten ze ook nog ergens in doen. dus zo ben ik uit gekomen om kleine tasjes te maken en dat met de kaartjes er op geplakt.




Om te beginnen het ik een stukje wit cardstock aan beide kanten voor zien van Stick-It,  het roze cardstock aan de bovenkant voorzien van roze folie en de onderkant ook Stick-It aan gebracht.
Het roze gebruik ik voor de naam, heb er een aantal eerst tussen de rozen uit gestanst maar dat gaat nu te lang duren dus over gegaan op deze manier.


De rozen van Tattered Lace uit gestanst uit het witte cardstock met Stick-It en los geknipt zodat ik 3 rozen over hou.


De bescherm folie aan de onderkant weg gehaald en op de kaartjes geplakt, ook de naam uit gestanst en op geplakt ( super spul dat stick-it).


Voorzichtig de bovenste beschermlaag ingesneden en de blaadjes die groen moeten de bescherm folie verwijderd, op deze blaadjes de groene folie er op gelegd, aangedrukt en weer het plastic verwijderd. 


Als laatste de rest van de beschermfolie verwijderd en hier roze folie op aan gebracht. Nou alleen nog een stukje fel roze cardstock er onder en er zijn er weer 3 af. 


Dus na een week hard door werken is het gelukt en had ik 100 tasje klaar voor de baby borrel.

Gebruikte kleuren papier zijn : 


Hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze leuke tasjes.





1 opmerking:

Angela zei

Gefeliciteerd Wenda!
Wat een geweldig verhaal..... en heel herkenbaar :).
Je hebt er iets geweldigs van gemaakt.... daar kunnen je zus en zwager mee voor de dag komen;top!
xxAngela