zondag 4 juni 2017

Bente Anne


Vandaag laat ik jullie een geboortekaartje zien voor Bente Anne.

Met een stempelset en felroze inkt (beide Stampin'Up)  heb ik de dieren gestempeld op recycled kraft grijs, hierna heb ik de dieren uitgeknipt met nog een randje eromheen.

 

Ik heb een basiskaart gemaakt van recycled kraft grijs van 14 x 10.5 cm.
Een stuk zachtroze papier van 12 x 8.5 cm heb ik door een hartjes embossingsfolder gehaald (Marianne Design) en vervolgens gemat met metallic goud.
Kijk maar eens hieronder hoe mooi dit gouden papier glanst in het licht!



Als laatste heb ik de kaart aangekleed met de dieren, de naam (tekststempel Joy!) en wat hartjes.


Ik hoop dat de ouders van Bente Anne blij zijn met het kaartje!

Gebruikt papier Papicolor:


1 opmerking:

Aartje zei

Mooi, het geeft altijd weer iets extra's als de kaart gepersonaliseerd wordt met een naqm.
Groeten, Aartje