zaterdag 12 november 2016

Season Greetings

Hoi allemaal,

Hier mijn allereerste blogpost als DT-lid. Ik heb voor jullie onderstaande kerstkaart gemaakt.


Als basis heb ik een dubbele kaart gesneden van 15x15 cm uit hagelwit cardstock.

Hierop heb ik de volgende kaarten geplakt: een kaart uit recycled kraft grijs van 14,5x14,5 cm,
een kaart uit hagelwit van 14x14 cm, een kaart uit recycled kraft grijs van 12,3x12,3 cm, die ik heb geëmbost met Little Stars van MD en als laatste een kaart uit hagelwit van 9,5x9,5 cm, die ik ook heb geëmbost met Little Stars van MD. Tevens heb ik deze kaart op kleur gebracht met Distress Inkt Peacock Feathers ook de randen bewerkte ik daarmee. De randen van het recycled kraft grijs heb ik op kleur gebracht met Distress Inkt Frayed Burlap.

De gebruikte stempel, Hokey-Pokey, is van Nellie Snellen en de tekst is van MD, Banners & Text Christmas. De twee gekleurde bloemen, in de bloementoeven, heb ik gestanst met Die-namics Mini Royal Roses uit een wit koffiefilter en op kleur gebracht met Distress Inkt Peacock Feathers.

Hieronder nog even op een rijtje het Papicolor papier, wat ik heb gebruikt:
Cardstock Original Hagelwit (No. 298930)
Recycled Kraft Grijs (No. 210322)

Heel erg leuk, dat jullie langskwamen op dit blog en ik ben benieuwd, wat jullie van mijn eerste kaart vinden. Een hele fijne dag toegewenst en tot de volgende keer.

Veel liefs,
Glenda

8 opmerkingen:

Diny zei

Ik vind het een prachtige eerste kaart Glenda....schitterende kleurtjes....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Prachtige kaart Glenda! Heel lief stempeltje en super mooie kleurencombinatie!
Groetjes Chantal

Annemarie zei

Glenda wat een prachtige kaart! Een prachtig ingekleurd afdrukje.
Groeten Annemarie

Linda zei

Prachtige kaart en een mooie kleuren combi.
gr linda

Crea Ankie zei

Super mooi Glenda !!

Glenda de Heide zei

Dank jullie wel dames voor de lieve woorden!

Veel liefs Glenda

Boukje zei

Mooi geworden Glenda! Mooie kleurtjes!
Groetjes Boukje.

Unknown zei

Prachtig Glenda . Hele mooie kleuren heb je gebruikt. Stempel en papier passen perfect bij elkaar.

Groetjes Elly