zondag 22 mei 2016

A Little Baby.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Omdat ik vandaag op 3 blogs tegelijkertijd iets mag plaatsen heb ik 2 labels
gemaakt die.....een beetje hetzelfde en toch weer geheel anders zijn.
Snap jij het nog? Voor beide labels heb ik het mooie Papicolor karton gebruikt.

Dit is 1 van de labels. Voor het andere label mag je even naar mijn blog.

Uit Cardstock Orignal no. 298930 hagelwit heb ik dit label gestanst en
met 2 kleinere stansen uit dezelfde set een frame gemaakt.
Het label bewerkt met distress inkt en met 3 verschillende stempeltjes,
Bits & Pieces, van Crealies bestempeld.
De kleine cirkel heb ik gestanst uit Cardstock Original no. 298914 lila
en de grote cirkel uit hagelwit en bewerkt met inkt en stempeltjes.

De bloemen en de blaadjes heb ik gestanst uit hagelwit karton en
bewerkt met inkt, de bloemen terwijl ze nog in de stansen zaten.

Papicolor items:

Graag wens ik iedereen een hele fijne zondag toe en tot ziens.

Liefs Wilma

Geen opmerkingen: