vrijdag 8 januari 2016

Flowers

Goedemorgen allemaal,

Allereerst wil ik jullie een gezond, voorspoedig en creatief 2016 toewensen. Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien met het prachtige papier van Papicolor.


Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van 2 kleuren te weten:




Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van mooie stencils van Noor! Design.


Werkwijze van de kaart:

Snijd een dubbele kaart van 15 x 15 cm
Snijd voor de binnenkant 14,5 x 14,5 cm lichtrose en plak dit aan de binnenkant
Snijd voor de binnenkant 14 x 14 cm wit en bewerkt deze met een embossingfolder naar keuze en plak deze ook aan de binnenkant
Snijd een klein randje aan de voorkant van de kaart weg en verwerk hier de bloemenmal onder in het wit
Snijd lichtrose wat kleiner en verwerk hieronder de bloemenmal in het lichtrose
Snijd nog een stukje wit en bewerk deze weer met de embossingfolder naar keuze
Werk je kaart af met de mooie mallen, plaatje, bloemen e.d.


Een eenvoudige kaart om te maken.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Liefs Ineke

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Petra L zei

Wat een schitterend mooie kaart. Hij straalt rust en klasse uit en alles is heel mooi op elkaar afgestemd.

Lieve groet, Petra

Wenda zei

Wat is hij mooi geworden je kaart Ineke, super gedaan.

Hugs Wenda

Rosina zei

Wat een prachtig kaartje met die fleurige bloemen Ineke....SCHITTEREND

groetjes en een fijn weekend
Rosina