dinsdag 15 december 2015

Jij verdient een bloemetje.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

De laatste tijd maak ik steeds vaker labels. Ik heb er echt lol in.
Voor vandaag heb ik verschillende maten labels gebruikt.
De stempel heb ik gekleurd op een "zwoele" zomeravond
.....al een hele tijd geleden.

De Extreme labels en de XXL-labels heb ik gestanst uit
en op elkaar geplakt.
Uit mango zowel "Jarig" als "Van harte" gestanst
en op de labels geplakt.

Het kleine labeltje zit "los" achter het ovaaltje met de bloem.
Het ovale mango frame heb ik gestanst met 2 stansen uit een set stansen
met dubbele stiksteekrandjes. Voor de Open Flower en de sprietjes heb ik
ook het mango karton gebruikt en voor de bloem het anjerwitte karton.
De bloem heb ik versierd met een halve "bloemen"parel.

Papicolor items:

Graag wens ik iedereen nog een hele fijne week toe.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi label Wilma! Lieve kleuren ook :)
Groetjes Chantal

Thea Wildeman zei

Schitterende tag Wilma en wat heb je die bloem mooi gemaakt zeg.
Groetjes Thea