maandag 14 september 2015

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien. Ik ben fan van wit en blauw karton, dus ik heb ook deze kaart in deze tinten gemaakt.


Ik heb gebruik gemaakt van de volgende papiersoorten van Papicolor




Ik heb voor deze kaart mooie stencils en ponsen van JoyCrafts/Noor! Design gebruikt.


Werkwijze van de kaart:

Snijd blauw karton van 13,5 x 27 cm (dubbelvouwen)
Plak hierop wit karton van 13,1 x 13,1 cm
Snijd blauw karton 12,6 x 12,6 cm en bewerk dit stukje karton met een embossingfolder
Snijd wit karton 10 x 10 cm
Verwerk hierop blauw karton van 9,6 x 9,6 cm
Snijd en embos de mallen en verwerk op je kaart.


Dit is weer mijn kaart voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

Geen opmerkingen: