zondag 17 mei 2015

kwaak....voor jou!

Mensen die in de put zitten, kort of lange tijd ziek zijn...of om welke reden dan ook,
vinden het heel fijn om een kaart te krijgen. 

Ik denk dat deze opkikker kaart het zeker goed doet!


 Ik ben begonnen met een dubbele hagelwit kaart van 11,5 x 13 cm.
Daarin heb ik een cirkel gestanst met een doorsnede van 5,5 cm.
Daarop komt een cirkel waar ook het middenstuk uit gestanst is. Zo heb je een doorkijkkaart.

De kikkers zijn gestanst uit:
grasgroen, ravenzwart en hagelwit karton.
Het zwembroekje is van een restje van metallic design flower breeze.

De roze bloemen heb ik gestanst uit lichtroze karton, in het midden een glitterparel.
De blaadjes zijn gestanst uit mosgroen karton en bewerkt met viva decor.


De spetters zijn gestanst uit hagelwit karton. Daaronder een rechthoek gesneden uit lichtblauw sensations karton. Zo heeft het water een glimmend effect.


De eendjes zijn gestanst uit dotter geel karton.
De snaveltjes en oogjes heb ik met een viltstift getekend.


Gestempelde teksten op een labeltje. Deze zijn gestanst uit hagelwit karton.

Hier kikker je toch zeker van op?

gebruikte materialen papicolor:

Gezellig dat jullie langs zijn geweest, graag tot de volgende kaart.

groetjes
Neline


1 opmerking:

Anneke zei

Wat een leuke kaart!