woensdag 18 juni 2014

A note to say.......

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien. 
Ik heb gebruik gemaakt van het prachtige metallic karton, die nu leverbaar
is in een paar nieuwe kleurtjes. Turquoise is daar een van.


Ik ben begonnen met een dubbele rechthoekige kaart te snijden van 12,5 x 16 cm 
uit recycled kraft karton.
Daarna uit hagelwit karton een rechthoek van 11,5 x 15 cm, 
deze heb ik gemat op turquoise metallic karton.
Het hagelwitte karton heb ik bewerkt met viva decor inka gold turquoise 
en een masking template.
Daarna met een tekst stempel en zwarte stempelinkt een tekst gestempeld.

De doily achter de typemachine is gestanst uit turquoise metallic karton.
Daarop een taartkleedje.

De typemachine is gestanst uit recycled kraft zwart, en uit royal zilver karton. 
De randen bewerkt met viva decor inka gold silver.
De brief is gestanst uit hagelwit karton.
Daarna over de breedte van de kaart een stukje lint plakken en een strik maken.
Hieraan vast een bedel knopen. 
Daarop een bloem gestanst uit hagelwit, mosgroen en mosterdgeel karton.

De letters zijn gestanst uit het metallic karton turquoise.
Op deze foto zie je goed de prachtige glans die het karton heeft.

gebruikte materialen van papicolor:
Adventures Nordic "turquoise" (367) 
(dit karton is via de winkelier te bestellen)

andere gebruikte materialen:
Marianne Design typewriter
craftable daisy and leaves
 alfabet
 anja's vintage swirl
 silk lace white
 charms vintage man
Doily Cheery lynn stans
Viva decor inka gold silver en turquoise
masking tempelate Tim Holtz bubble
Tekst stempel Tim Holtz

Ik wil jullie nog allemaal bedanken voor
de lieve reacties op mijn eerste blogpost!
Geweldig leuk om te lezen.
Ik hoop dat deze kaart jullie weer genoeg
inspiratie geeft.
Graag tot de volgende keer.
groetjes
Neline

7 opmerkingen:

Anneke zei

Wat een mooie kaart. Mooie kleuren zo bij elkaar. Bedankt Anneke.

Petra-loves-paper zei

wat vind ik dit een óntzettend leuk kaartje!

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart.
Komt heel mooi uit dat metallic karton.

groetjes, Hannie

Boukje zei

Mooi gemaakt, mooi sfeertje zit er in!
Groetjes Boukje.

Marina zei

Hele mooie kaart en het metallic karton komt zo goed tot zijn recht!!

Groetjes Marina

Liefs Ineke zei

Prachtig gedaan Neline.

Liefs Ineke

Liefs Ineke zei

Prachtig gedaan Neline.

Liefs Ineke