donderdag 6 februari 2014

Together



PapiColor heeft ook enveloppen in de collectie en nieuw is de kraft lijn die onlangs is uitgekomen.
Diverse maten enveloppen met bijpassende kaarten, ideaal toch ! 


Ik heb deze keer de volgende artikelen gebruikt :


Ik heb het bruine cardstock gesneden op 15,5 x 10,5 cm en het Natura op 15 x 10 cm.
Deze laatste ga ik bewerken met distress inkt  walnut stain en een Dutch Doobadoo Mask.


.Het kraft word dan een mooie design papier. Ze zou verschillende kleuren kunnen gebruiken,
alleen past dat niet bij mijn envelop dus ik gebruik 1 kleur.


Dan de andere laagjes er op plakken wat stansen van Noor! Design en Cardboard van Dutch Doobadoo en klaar is de kado envelop. Even wat anders dan een standaard envelop.

2 opmerkingen:

manon's kaartenhoekje zei

wauww joyce wat een gave kaart heel erg bedankt voor de mooie turial

groetjes manon

Sandra zei

Erg leuk !