vrijdag 27 december 2013

Blauw....


Ik heb weer wat nieuwe kleuren original karton van papicolor dus wat er is er dan leuker om die gelijk te gebruiken.
Het zijn de kleuren:
turkoois, nr 32
en
azuurblauw, nr 04
Hierbij heb ik ook nog hagelwit, nr 30 gebruikt.

Werkwijze:

Neem een witte kaart van 13 bij 13 cm.
Daarop komt een laag van 12 bij 12 cm, azuurblauw.
En dan nog een iets kleinere laag van turkoois.
Snijd vervolgens een wit vierkant van 11 bij 11 cm en embos hierop een rand, ik heb hiervoor een engels embosmal gebruikt.
Daarna kan het opgeplakt worden.


Het malletje van Marianne Design 3 keer uitstansen en als een waaiertje op de kaart plakken.
Voor de bloemen heb ik een set gebruikt van sissix en hero arts. Eerst de bloemen en swirls stempelen op turkoois karton, daarna met de bijbehorende malletjes uitstansen en opplakken.
Tot slot het vlindertje met een mal van cheery lynn uitstansen en opplakken.
De malletjes die ik heb gebruikt staan afgebeeld op de foto hierboven.


Groetjes, Hannie

4 opmerkingen:

manon's kaartenhoekje zei

wauww hannie wat een schitterende kaart heel mooi

groetjes manon

Gea zei

Deze is mooi. Gr Gea B

Diny Sprakel zei

Mooi zoals je de stempels en stansen hebt verwerkt. Clean and simple, heel mooi
groet DIny

Dora zei

zoooo...wat mooi. sjiek en elegant!!