vrijdag 15 november 2013

Joyful Christmas


Goedemorgen lieve lezers,

Excuus voor het late online verschijnen van deze post.
De afgelopen 4 dagen was ik in Wiesbaden voor een Copic Instructors
bijeenkomst met 28 andere Europese instructors.
We hebben een super tijd gehad, heel veel gelachen, gegeten,
en natuurlijk ook weer heel veel inspiratie van elkaar opgedaan. 

Het plan was om in Wiesbaden deze blogpost te schrijven zodat hij netjes
vanmorgen vroeg online zou verschijen, we hebben echt te veel 
fun gehad om het voor elkaar te krijgen, een slechte internet
verbinding te trotseren, deze post te schrijven.

Plan 2 was dit vanmorgen vroeg te doen. 
Sophia had me zo vreselijk gemist dat ze mijn aandacht volledig heeft opgeeist.
En mama heeft haar natuurlijk ook gemist .
Vanmorgen lekker met dochterlief aan de knuffel geweest en nu ze ligt 
te slapen is er voldoende tijd om de post te schrijven.



Het is al vaker voorbij gekomen, bij Papicolor hebben ze een hele nieuwe lijn Craft papier
uitgebracht.
Ik ben een vreselijk grote fan van Craftpapier, waarom?
* Het verwerkt lekker, 
* Je kunt het makkelijk vouwen
* Het geeft hele leuke mogelijken in combinatie met water, 
* Het pas bij allen, o bijna al het design papier, 
* Je kunt er op stempelen
* Je kunt er op werken met inkt
* Je kunt er op werken met PanPastel
ok ik zal stopen

Nu komt papicolor dus uit met Kraft papier in 
Wit
Zwart
 Grijs
Bruin
op A4 formaat en op 12 inch formaat 
of dit nog niet genoeg is....
We hebben zelfs bijpassende enveloppen.

Ik wist dus niet dat deze enveloppe verstuurd zou worden.
En was mega verbaasd toen ik hem vond, huh ik heb toch niets besteld????
maak ik hem open, en wist werkelijk niet wat ik zag
dit papier is ECHT MOOI.
Ok genoeg gekletst...
over naar de kaart


Een hele eenvoudige kaart is dit geworden gemaakt met het 


een vel van 12 inch papier gesneden op 30x15 cm en dubbel gevouwen.

Sneeuwvlokken gestempeld met versamark en hierover transparante embossing poeder gestrooid
verhit met een heatgun.
Met Distress inkt Barn Door en Stormy Sky de randen gesponsd en een beetje in het midden.
Met zwarte Archival inkt, de kamelen en de tekst gestempeld. 
Al is dit een eenvoudige kaart geworden ik hoop van harte
dat je hem mooi vind.
Ben weer erg benieuwd wat je ervan vind. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


5 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Ik vind hem helemaal geweldig!!
Grtz Janette

gré zei

heel erg mooi kaartje


groetjes gré

KarinsArtScrap zei

heel erg mooi.

gr karin

Unknown zei

Goh Lydia, jij bent druk geweest! En bij PanPastel en hier een creatie van jouw hand. Prachtig!

Yvonne Rijk zei

Supermooi geworden, fijn dat je de beschrijving er bij hebt gezet. Echt simpel maar een groots effect.

Hartelijke groet van Yvonne Rijk.