woensdag 16 oktober 2013

Happy Birthday


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Ik heb voor deze kaart allemaal mooie mallen van JoyCrafts gebruikt.

Ik ga jullie eerst vertellen welke mooie papiersoorten in van Papicolor heb gebruikt.


Werkwijze van de kaart

* Snijd lichtblauw van 17 x 30 cm
* Snijd deze van rechts naar links schuin af tot 10 cm
* Verdeel de strook in 3 gelijke delen van 10 cm breed en vouw de kaart in model
* Snijd 2 keer de mal en plak deze aan de voorkant
* Snijd 3x wit steeds iets kleiner als het blauw en plak dit op de kaart
* Snijd ook 3x het mooie papier weer iets kleiner als het wit en plak deze ook op de kaart.
* Snijd en embos de mallen uit het Brilliant en verwerk deze op de kaart.
* Versier je kaart met bloemetjes, takjes, plakparels enz.

Ik ben benieuwd of jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een fijne dag.

Dank jullie wel voor het langskomen.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

sjanie zei

Prachtig kaartje, Ineke.
Leuk met die tekst er nog bovenop.

Liefs,
Sjanie

Hetty zei

Wat een super mooie kaart !!!!
Groetjes Hetty

Unknown zei

Heel erg mooi Ineke!