zondag 15 september 2013

Voor mijn lief.

Hallo allemaal,hier ben ik weer met een kaart. Het is een hele andere kaart dan dat jullie van mij gewend zijn. Ik heb mij deze keer uitgeleefd op de Dutch Doobadoo Mask en met de PanPastels en dit is erg leuk materiaal om mee te werken. Zo ben ik te werk gegaan.  Snijd uit Kaartkarton Original "Purper 13" een dubbele kaart van 10,5 X 21 cm uit Lila (14) een rechthoek van 10 X 20 cm en uit Anjerwit (03) een rechrhoek van 9 X 19 cm. Bewerk de anjerwitte rechthoek met PanPastel  430.5 Magenta en gebruik hier bij de Dutch Mask ( faded dots en flower ) Fixeren met een fixatief. Stempel de vlinder van StudioLicht met een watervaste zwarte inkt op een stuk anjerwit kaartkarton. Kleur deze in met PanPastels, 270.5 Yellow Ochre, 340.8 Permanent Red Tint en 430.5 Magenta. Deze ook fixeren. Stans 3 bloemen uit anjerwit met Creatables LR 0256 bewerk deze met PanPastels Magenta fixeren en dan op rollen tot 3 mooie bloemen. Bewerk 3 Dutch Doobadoo blaadjes met PanPastels kleur 640.5 Permanent Green, deze ook weer fixeren. Lijm twee meeldraadjes achter de vlinder dit zijn de voelsprieten. Zet nu eerst de tekst stempel, deze is van Marianne Design. Lijm alle onderdelen op de kaart. Je kaart is klaar. Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden, ik heb de kaart met plezier gemaakt. Wens iedereen nog een fijne dag en tot een volgende keer.

Hier nog een keer de kleuren.
Kaartkarton Papicolor Original, Purper (13)    Lila (14)  Anjerwit (03)

Groetjes Hanny.

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooie vlinderkaart.

groetjes karin

Anneke klerks zei

prachtige vlinderkaart, mooie kleurtjes!
liefs anneke

Unknown zei

Wow, mooi zeg!