zondag 27 januari 2013

Dikke Knuffel

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.
Ik heb gekozen voor een soort van trapjes kaart.

De gebruikte papiersoorten van Papicolor zijn:



Ik heb voor deze kaart een strook van 30 x 15 genomen van het het zalmroze karton.
Deze op 15 cm gerild en de vouw bovenaan gelaten.

Ik heb ook een strook van 15 x 9 cm gesneden en deze gerild op 3 en 6 cm


Ik heb een berg vouw en een dalvouw gemaakt en 1 strook onderaan de kaart vastgeplakt zodat je een soort trapje krijgt.
Ik heb op het voorste strookje een stukje Antica gemat van 14,6 x 2,6 cm
Op het vierkante gedeelte heb ik Antica gemat van 14,6 x 14,6 cm.
Daarop is het Perkaline gemat van 14,2 x 14,2 cm.
De vierkante mal is gestanst met Briljant champagne, zo ook de harten randen aan de voorkant van de strook.


Onder de vierkante mal heb ik Antica gemat.
De swirls zijn gestanst met het Briljant kiezel.
De bloemen en de label zijn gestanst van het zalmroze karton.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.

Groetjes van Ineke


6 opmerkingen:

nans'creablog zei

Prachtige kaart en zo'n mooie details. Ik ben fan.

Fijn weekend nog.
Groetjes, Nans

Margreet zei

Wauw wat een mooi kaartje.
Bedankt voor de uitleg.
Groetjes Margreet

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart Ineke.

groetjes karin

Unknown zei

Die Karte ist zauberhaft schön!!! Tolle Idee, die so aufzustellen. Jedes Detail ist liebevoll zusammengefügt. Klasse!!!
Liebe Grüße
Martina

manon's kaartenhoekje zei

schitterend ineke

groetjes manon

Joke Mulder zei

Hoi Ineke, het is wel weer een plaatje geworden wat een schattige hartjes die label maakt de kaart weer helemaal af ik heb net de stempeltjes en de hartjes mallen van die ouderwetse snoepjes aangeschaft om weer gezellige leuke doosjes te maken voor mijn collega's Valentijnsdag komt eraan dus ja ze zijn gewend dat ik dan iets leuks maak als ze klaar zijn stuur ik je een mail groetjes van Joke Mulder