vrijdag 24 augustus 2012

Een klein engeltje.

Hallo lieve allemaal,

Dit doen jullie waarschijnlijk ook iedere ochtend.....haren kammen totdat ze glanzen.

Zo zou je dit kaartje kunnen maken:
Snijd of knip uit Papicolor crème karton een kaart van 14,9cm x 29,8cm en vouw deze dubbel
Snijd of knip uit hetzelfde karton een oplegvel van 14,1cm x 14,1cm,  een strook van 14,9cm x 6cm en een strook van 5,6cm x 5,1cm
Snijd of knip uit Papicolor turkoois karton een oplegvel van 14,5cm x 14,5cm, een strook van 14,9cm x 6,4cm en een strook van 6cm x 5,5cm
Stans bloemen en vlinders uit deze kleuren karton
Gebruik voor de 2 stroken 2 verschillende embossingfolders
Kleur een digi in met copic markers
Stans de digi uit en mat deze op/met het turkoois karton
Perforeer 2 kleuren cirkeltjes en plak alles op

Rest me nog jullie te bedanken voor dit bezoekje en reacties.....iedere keer weer. Ik waardeer het zeker.....weet dat er ontzettend veel tijd "in" gaat zitten.

Liefs Wilma

8 opmerkingen:

Herma zei

Wilma gefeliciteerd met je prachtige kaart Herma

Monia - Monika Jakubowska zei

Very cute card :) I love that stamp and colouring.
Thanks for visiting my blog.
Hugs
Monika

KarinsArtScrap zei

zo lief en mooi Wilma.

groetjes karin

Elise zei

Oh die is weer mooi geworden!! Mooie bloemen!!
Groetjes Elise

Hetty zei

Wat een lief plaatje en wat een mooie kleurcombinatie !!!!
Groetjes Hetty

Anoniem zei

hoi Wilma bedankt voor de tip ik heb al van alles geprobeerd helaas zonder resultaat, ook liep er vanalles mis bij het oploaden van mijn creaties. vandaar dat ik vraag om gewoon mee te verhuizen.
het is inderdaad niet leuk om geen volgers te hebben maar toch wens ik mijn nieuwe blog verder uit te werken, waar jij natuurlijk ook van harte welkom bent

groetjes
Tine

hennie zei

Wat een schoonheid Wilma!!!
Zo mooi is je kleurwerk.
En dan je bloemetjes.
Lieve groetjes hennie.

manon's kaartenhoekje zei

wat een mooie kaart wilma...wat een mooie adrukje....

groetjes manon