zondag 24 juni 2012

Rechthoekig doosje voor cadeaukaarten


Hallo, 

Jose heeft voor ons een mooi doosje gemaakt, daarin stopt ze in een soort harmonica vouwsel,  een aantal cadeaukaartjes.
 Degene die het ontvangt, kan dan zijn eigen cadeau uitkiezen. Het kan zijn samen naar de sauna, of naar de film, of een leuke workshop volgen. Ik zou het wel weten als ik mocht kiezen.


Dit rechthoekige doosje, sluit aan de bovenkant. Ik heb er een patroon van gemaakt, dat kun je via de downloadpagina op ons blog downloaden. Onder dat tabblad vind je alle patronen en andere zaken die je gratis kunt downloaden. 


Op deze foto kun je het mooie designpapier zien, het is grijs met zilver en geeft een heel chique uitstraling. Jose combineerde het met Original karton in hagelwit en met grijze en zilveren accenten.


Dit medaillon werd met zilverkleurig poeder geembost, een zwart en een wit bloempje maken hnet accent kompleet.


Heel fijntjes; een klein rond wensje en een lint met zilveren vlinder.


Zelfs de achterkant is niet vergeten., een mooie witte bloem met een heel klein zilveren steentje. 
Gebruikte materialen

Ik hoop dat jullie ook eens met dit prachtige designpapier aan de slag gaan. 
Groet Jose en Diny





7 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een heel leuk doosje.

groetjes karin

Margreet zei

Prachtig doosje!
xxx Margreet

hennie zei

Mooi werk Diny en Jose!!!
Lieve groetjes hennie.

Wilma zei

Hallo José en Diny,
PRACHTIG doosje José en in het echt is het nog vele malen MOOIER ☺☺☺.
Liefs Wilma

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een mooi doosje bedankt weer voor de goede uitleg

groetjes manon

Marie-Anne zei

Wat een prachtig doosje. Dank je wel voor het patroon, ik heb het op mijn lijstje gezet om een keer te maken als cadeautje.

Marie-Anne

Hannie Stoel zei

Prachtig doosje José,

groetjes, Hannie