maandag 4 mei 2020

Zeg het met tulpen

Vorige week even geen tijd gehad om een kaart te maken,
vandaag wel even de tijd genomen om er toch nog een te maken.
Een postzegel, patroon van de postzegel is ware grote, 
je kunt hem uitprinten als je dat leuk vind. 
Ik heb hem speciaal gemaakt voor deze kaart

Wat heeft u nodig:
Papicolor A4 stempelblok Carla Kamphuis Art.nr. 214862
Papicolor A4 card-stock karton  roze Art.nr. 298912
Bloemen stempel + tekst stempel
Mooi design papier
Micron 03 stift zwart
Fijne penseel no.4
Sheet
Archival stempel inkt Jet Black
Aquarelverf
Postzegel 100% ware grote


Snij een stuk roze card-stock karton van 11,5 x 28 cm.
Vouw dubbel en snij de postzegel uit en plak hem op de roze kaart.

Snij nu een stukje design papier (of zoals ik heb gedaan 
een A4 velletje kopieerpapier gebruikt waar ik met de 
brayer elke keer mijn brayer na elke kleur acrylverf die ik 
gebruikt had schoon rolde wat eigenlijk dus afval is, 
maar perfect kunt gebruiken als achtergrondenpapier op het 
formaat van 8,1 x 11,1 cm, ik heb op de achtergrond nog met inkt 
spatten gemaakt met witte en zwarte Dylusion inkt of 
acrylverf laat dit drogen.


Plak dit in het midden van de postzegel.

Stempel de stempel op een stukje aquarelpapier 
en kleur hem in met aquarelverf of Dyluision inkt. 

Snij of knip dit uit en plak het op de achtergrond die 
al op de kaart zit. Stempel een leuke tekst en snij of 
knip dit uit en plak op de kaart. 

Het patroon van de postzegel staat op mijn blog:
Http://design-54.blogspot.com

Heel veel plezier met het maken.

5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart. Dank je wel voor de duidelijke uitleg.
Lieve groetjes Miranda

Aartje zei

Heel mooi Henriette.
Groeten, Aartje

Margreet zei

Mooie kaart, Henriƫtte. En bedankt voor het patroon van de postzegelkaart!
xxx Margreet

Henriette Geurkink zei

Margreet graag gedaan.

Henriette Geurkink zei

Miranda graag gedaan, veel plezier met het maken van de kaart.