dinsdag 25 februari 2020

Een sieradendoosje


https://all4you-wilma.blogspot.com/2020/02/a-jewelry-box-een-sieradendoosje.html

Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Omdat ik verschillende houten "doosjes" of "lades"
had liggen heb ik daarmee, in combinatie met
het mooie karton van Papicolor en de stansen van
Crealies, een sieradendoosje gemaakt.

De lades zijn 8 cm x 8 cm x 1,5 cm en 
zijn ook te maken van het anjerwitte cardstock.
Het Recycled karton bruin heb ik net ietsje
breder afgesneden, zodat je makkelijk na iedere lade
een vouw kunt maken. Het Cardstock Original anjerwit
is uiteraard weer ietsje kleiner gesneden. De hoogte van
dit doosje is ongeveer 10 cm en er kunnen dan ook
5 lades in het doosje met tussenruimtes van 2mm.

https://all4you-wilma.blogspot.com/2020/02/a-jewelry-box-een-sieradendoosje.html
De lades heb ik van een dun laagje gesso voorzien.
Zo ziet het doosje met deksel er uit.....gedeeltelijk geopend.

https://all4you-wilma.blogspot.com/2020/02/a-jewelry-box-een-sieradendoosje.html
En het dekseltje nog een keer met bloemen en blaadjes.

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.

http://www.all4you-wilma.blogspot.com I am a designer for Creaties Met Papier

Papicolor items:

2 opmerkingen:

Unknown zei

This is how my pal Wesley Virgin's report launches in this SHOCKING and controversial video.

You see, Wesley was in the army-and shortly after leaving-he found hidden, "mind control" tactics that the CIA and others used to obtain anything they want.

As it turns out, these are the same SECRETS many celebrities (notably those who "come out of nowhere") and top business people used to become wealthy and famous.

You probably know that you use less than 10% of your brain.

Mostly, that's because the majority of your brainpower is UNCONSCIOUS.

Maybe that conversation has even occurred INSIDE your very own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain 7 years back, while riding a non-registered, beat-up bucket of a vehicle with a suspended driver's license and with $3 in his pocket.

"I'm so fed up with going through life paycheck to paycheck! When will I finally make it?"

You've been a part of those those types of thoughts, right?

Your own success story is going to be written. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

Watch Wesley Virgin's Video Now!

Lea Paige Matteo zei

Hoe meneer Benjamin Lee me een lening heeft verstrekt!!!

Hallo allemaal, ik ben Lea Paige Matteo uit Zürich, Zwitserland en wil dit medium gebruiken om de heer Benjamin te bedanken voor het nakomen van zijn belofte door mij een lening te verstrekken, ik zat vast in een financiële situatie en moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen evenals het opstarten van een bedrijf. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende leningfirma's, zowel particuliere als zakelijke organisaties, maar het is nooit gelukt en de meeste banken hebben mijn kredietaanvraag afgewezen. Maar zoals God het wil, werd ik door een vriendin, Lisa Rice genaamd, geïntroduceerd bij deze financieringsdienst en onderging ik het gepaste proces om een lening van het bedrijf te krijgen, tot mijn grote verbazing werd ik binnen 5 werkdagen net als mijn vriendin Lisa ook heeft een lening van $ 216.000,00 verleend. Dus mijn advies aan iedereen die een lening wenst, "als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het online afsluiten van een lening met een lage rente van 1,9% en betere aflossingsplannen/schema, neem dan contact op met deze financieringsdienst. Trouwens, hij weet niet dat ik dit doe, maar vanwege de vreugde in mij ben ik zo blij en wil ik mensen meer laten weten over dit geweldige bedrijf dat echt leningen verstrekt, het is mijn gebed dat GOD zou zegenen ze meer omdat ze een glimlach op de gezichten van mensen toveren. U kunt contact met hen opnemen via e-mail op { 247officedept@gmail.com}