maandag 11 maart 2019

Happy birthday

Hallo allemaal,

In het voorjaar zijn er altijd een aantal neefjes van mij jarig. Inmiddels zitten deze allemaal in de leeftijd tussen 15 en 20 jaar. Een lastige leeftijd wat mij betreft om een kaart voor te maken.
Vandaag laat ik jullie de eerste zien die ik voor deze gelegenheid gemaakt heb.


Ik ben begonnen met 3 kleuren cardstock:
Deze heb ik alle 3 uitgestanst met een wegwijzer stans. Uit de kleuren blauw en groen en daarnaast nog rood heb ik met een stans van My favorite things (Stacking stars) sterren uitgestanst. Eveneens uit het rode cardstock heb ik happy birthday uitgestanst.

In het midden van de wegwijzer heb ik met een leuke stempel van Craft Emotions 'Hoera" gestempeld. Dit heb ik gedaan met een stempelhulp omdat het papier natuurlijk niet helemaal glad is en je  op deze manier een aantal keren opnieuw kunt stempelen.

De gebruikte materialen van Papicolor zijn:

Ik hoop dat ik jullie hier vandaag weer mee heb kunnen inspireren.


Geen opmerkingen: