woensdag 16 januari 2019

Kraamcadeau

Hallo allemaal,

Papicolor heeft diverse soorten cadeau doosjes in haar assortiment en ben 1 van die sets ben ik vandaag aan de slag gegaan.

Het doosje waar ik mee aan de slag ging was een bonbon/lunchbox. Deze zijn er in verschillende maten en in verschillende kleuren. Ik koos uit de set waar meerdere kleuren (blauw, groen, rood, roze en ivoor)  in zitten,  voor het ivoorwitte doosje.

De doosjes zijn helemaal voorgesneden en ook de vouwlijnen zijn duidelijk aanwezig. Het is dus echt een kwestie van in elkaar vouwen en je doosjes is klaar.

 Je kunt deze doosjes voor allerlei gelegenheden gebruiken, maar ik heb er voor gekozen om er een kraam cadeautje van te maken.







Ik gebruikte hiervoor diverse stansen en stempels van Marianne design.  De leuke hertjes waren de basis waarmee ik begon. Deze stanste ik uit Recycled kraft en anjer wit cardstock. De oogjes stanste ik uit zwart.
Het gras stanste ik uit mosgroen.
Op de zijkanten stanste ik eveneens een grasrandje en wat bordjes waarop ik teksten stempelde.

Gebruikte materialen

Ik zou het heel leuk vinden als je een reactie achter wil laten. Ik lees ze altijd met heel veel plezier.

2 opmerkingen:

Petra-loves-paper zei

Wat ziet dit doosje er schattig uit met die hertjes, veel leuker om te geven dan een standaard wit doosje! Groetjes Petra

Ilonka zei

Wat een prachtig doosje zo schattig
Groetjes Ilonka