zaterdag 29 december 2018

50 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

Fijn dat je vandaag ons blog weer bezoekt. Mijn oom en tante zijn binnenkort 50 jaar getrouwd en dat is natuurlijk reden voor een kaart.


Ik ben begonnen met hagelwit cardstock te snijden in de maat 10,7 x 13,9 en dit met een embossingfolder door de stansmachine te halen.
Vervolgens heb ik recycled kraft een halve centimeter groter gesneden (11,2 x 14,4 cm)
Het violette cardstock sneed ik nog een halve centimeter groter (11,7 x 14,9 cm)
Voor de basis kaart sneed ik 1 cm groter omdat ik een wat bredere rand wel chique vond staan.

Voor de aankleding gebruikte ik diverse stansen van Marianne design. De 50 sneed ik met een snijplotter.

de gebruikte materialen van Papicolor zijn:

Fijn dat je vandaag weer even langskwam en ik hoop dat je even de moeite wil nemen om een reactie achter te laten.

Geen opmerkingen: