vrijdag 14 september 2018

                                                 Mad Hatter



                            
                                          
 Deze week een project met zelfgemaakte bloemen gekleurd met de Ecoline Brushpennen.

Deze heb ik verwerkt op de Mad Hatter van Alice in Wonderland.

Ik heb bloemen gestanst uit de Originals Anjerwit en gekleurd met de Ecoline Brushpennen.
Op een sheet heb ik de inkt aangebracht en dan nat sprayen'
Daarna leg je de bloemen hierin.
Zo kleur je alle bloemen.

Ik heb als basis een kleine hoedendoos gebruikt.
Van een karton heb ik een cirkel gesneden en hier de doos omgekeerd opgeplakt.
Bekleed met de Original dottergeel



 
 
De bloemen gekleurd met de Ecoline markers
 
 
 
Nadat alles goed droog is heb ik er bloemen van gemaakt.
 
 
De bovenkant heb ik bewerkt met modelleerpasta die ik heb gemengd met oranje acrylverf.
 Met een mask een heb ik cirkels op de bovenkant van Mad Hatter gemaakt.
 
 
 

 
                          Daarna de Mad Hatter versiert met de bloemen, lint en zwanenveren.

 
  
 





 

 

Geen opmerkingen: