Pagina's

dinsdag 14 augustus 2018

Freestyle



Ook de jeugd wil een leuke kaart en daarbij een coole envelop.

Wat heeft u nodig om dit te maken:
Recycled Kraft cardstock 30,5 x 30,5 cm No. 298321
Envelop
Aquarelpapier
Stempels Marianne Design:
MM1603, MM1604, MM1606, MM1608, MM1622 en CS0992
Stempels HEMA:
Freestyle
Acryl verf: geel, roze, geelgroen, turkoois, oranje
Zwarte stiften 0,1 - 0,3 - 0,5
Witte Sharpie stift
Brads: turkoois, roze, geelgroen en oranje
Tekst stempeltjes
Craftsheet
Rubber verfroller


Pak een bestaande envelop voor een kaart
haal die voorzichtig los.



Leg hem op een stukje stevig papier/karton en teken hem
 na (dit wordt een mal) die je vaker gebruiken kunt.
Pak nu de mal en teken die op een stuk aquarelpapier.
Snij de envelop grof uit.



Doe een dotje turkoois acrylverf op de 
craftsheet en ga met de rubber verfroller door de verf en dat 
rol je over de envelop, doe dit ook met de geelgroene verf.



Pak nu je stempels en ga de achtergrond van de envelop 
aankleden met allerlei leuke kleine stempeltje tot 
dat u zegt ik vind het genoeg.



Je kunt het net zo bont maken als je zelf wilt.



Snij een stukje papier voor de adressering en ga er met 
een fijne zwart stift over om kaderlijntje te maken.

Snij de envelop verder uit en plak de envelop in elkaar 
en klaar is die.



Je kunt er natuurlijk ook een mooie kaart bij maken. 


Snij een kaart van 210 x 150 mm van Recycled Kraft 
papier/karton. Vouw dubbel zodat er een staande kaart 
ontstaat met een formaat van 105 x 150 mm. 
Snij van turkoois cardstock een stukje 
van 105 x 85 mm. 

Maak de afbeelding die er op komt op de zelfde manier 
als de envelop. Snij de afbeelding die u gemaakt hebt 
op een formaat van 100 x 80 mm en plak die op het stukje turkoois
cardstock. Maak een paar gaatjes voor de brads in de kaart 
en plak er nog een tekstje op.

Het is een leuke stoere kaart en envelop geworden
met veel kleur en stempels.


2 opmerkingen:

Dank U voor uw reactie. We lezen ze altijd met erg veel plezier, we ervaren het als een beloning.