zondag 20 augustus 2017

Happy Anniversary


Beste bloggers, 
vandaag heb ik een kaart voor een huwelijksjubileum met een zelfbedachte techniek voor de achtergrond, heel mooi en natuurlijk heel eenvoudig:-)


Ik begin met een stuk cardstock en plak daarop dubbelzijdig klevend folie


Daarop komt het stencil, dan heb ik als eerste een laagje flock poeder aangebracht
Het overtollige poeder heb ik eraf geschud en het stencil er voorzichtig afgehaald


Daarna schud je er Reflex Perlen op en druk die goed aan, schud het overtollig eraf
Zowel de Reflex Perlen als het flock Poeder schijnen wat door dus bij een andere kleur papier krijg je een ander effect


Ik heb een randje met harten ge-embost dit heb ik op een kaart geplakt en daarop het papier met Flock en Reflex Perlen


Ik heb een aantal bloemen uit verschillende kleuren gestanst, gekleurd en gevormd en nog een sleutel


Daarna heb ik alles op de kaart geplakt, met een stukje glansgaren eronder voor een speels effect


De letters voor de tekst heb ik met wit-glitter embossingpoeder bewerkt


Veel knutselplezier!

2 opmerkingen: