woensdag 2 maart 2016

Cadeau verpakking

Het nieuwe papier van Papicolor is geweldig.
Het heeft voor mij een stoere uitstraling.
Het is dan ook recycled Kraft papier.
Het is goed als je er iets van wilt stansen.
Ik ben een stempelaar en was benieuwd hoe dat
uit zou pakken.
Zie, ook dat is goed gelukt met gebruik van  embossingpoeder.
Ik ben helemaal om!
 
Ik heb deze maand twee verjaardagen.
Beide dames willen graag geld hebben.
Dus deze tasjes gemaakt met kaartje en een envelopje.
 


Dit is het papier wat ik heb gebruikt:
 
Op mijn blog kun je zien van wie de stans en stempels zijn.
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Groetjes, Anneke

4 opmerkingen:

Els zei

Erg leuke cadeau creaties en leuk dat gestempelde.

Diny zei

Wat GAAF gedaan Anneke.....ziet er heel erg leuk en feestelijk uit!
Groetjes Diny

Anoniem zei

Wow Anneke! Wat heb je de nieuwe producten waanzinnig verwerkt! De setjes zier er zo stijlvol uit :)
Groetjes Chantal

Marina zei

Super leuk idee Anneke heel mooi geworden zo met die witte stempels erop!

Groetjes Marina