dinsdag 7 april 2015

Snoeppot

Vandaag laat ik jullie deze snoeppot zien die ik gemaakt  heb met behulp van de silhouette Cameo.  Ik heb er echter geen snoepjes erin gedaan maar gevuld met paaseitjes.




Gebruikt papicolor:

Papicolor original metallic mint green 346

Werkwijze:

Knip alle onderdelen van het patroon uit het zachtgeel en plak het geheel in elkaar.
Knip alle onderdelen uit het flowerbreeze en plak het op het zachtgeel. Omdat het vrij dik karton is kan je het karton een beetje bol maken door het langs de rand van een tafel te halen. Zo plakt het makkelijker op de pot.

 Nu kan je de pot versieren ik het hiervoor o.a de roosjesmal van Marianne Desing gebruikt die je zelf op moet bouwen:

 Deze maak je als volgt:

Stans 3 verschillende maten uit het metallic mint green.
Bij de grootste bloem knip je 1 stukje in .
Bij de 2e bloem knip je 1 blaadje weg.
Bij de 2e bloem knop je 2 blaadjes weg.
Nu kan je er een bloemetje van maken.
Voor de duidelijkheid heb ik er een foto van gemaakt:


Werk de bovenkant van de pot verder af met bloemen en blaadjes en een strik.
De voorkant van de pot heb ik nog versierd met wat bonbons die ik ingekleurd heb met distress inkt 
walnut stain.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!

Liefs Marina




1 opmerking:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Prachtig en zo leuk om te maken.
Groetjes Miranda