maandag 2 februari 2015

Nellie en Valentijn.



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Er verschijnt binnenkort weer prachtig Papicolor karton.
Metallic karton en Metallic Design karton,
beiden met een prachtige glans.

Voor dit kaartje heb ik Metallic karton Pearlwhite no. 330,
Metallic Design karton "Flaming Harts" no. 298874 en

Met diverse Crea-Nest-Lies XXL stansen heb ik
de vorm van de kaart en de oplegvellen gestanst.
Het digi-plaatje is van Sugar Nellie en dat heb ik
gekleurd met Copic Markers, gestanst met
Crea-Nest-Lies XXL no. 7 en 2x gemat.
De bloemen zijn gestanst met 2 setjes
van 3 stansen, eveneens van Crealies.
Ik heb alleen de kleinste stansjes gebruikt.
Op deze manier zie je toch nog de harten
van het prachtige Metallic karton.


Papicolor items:
Metallic Design "Flaming Harts" no. 298874
Metallic karton "Pearlwhite" no. 330

Ik ben benieuwd wat jullie van dit easelkaartje vinden!

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Prachtig kaartje Wilma.Groetjes joke

Anneke zei

Mooi Wilma en lief. Groetjes Anneke.