donderdag 30 oktober 2014

In de wolken.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Dit kleintje is "In de wolken" met deze kinderwagen.
Een baby met een kaal hoofdje, maar met jubelteentjes.
Ook ik ben "In de wolken" met het mooie Metallic karton.
Het karton glanst prachtig. Helaas is dat niet op de foto's te zien.

Naast de stempeltjes "In de wolken" en "een baby" heb ik
Crealies stansen gebruikt. De Crea-Nest-Lies XXL (octagons)
heb ik doormidden gesneden en daarna op elkaar geplakt.
Alle randen zijn met inkt bewerkt.
De afmetingen van de kaart zijn aangepast aan
de afmetingen van de kinderwagen.

Papicolor items:
Papicolour Original Metallic no. 366 Baby-blue

Nog een fijne donderdag.

Liefs Wilma

2 opmerkingen:

tanja zei

.
Prachtige kaarten en techniek zie weer heel inspirend , zit ook nog aan de kaarten maar ook met ander materiaal werk ik nu , nieuwsgierig bezoek me blog,

Liefs Ineke zei

wat mooi weer Wilma

Liefs Ineke