woensdag 13 maart 2013

Thank you


Deze keer heb ik een kaart gemaakt met PanPastel
in 2 kleuren.


Start met het snijden van een stuk cardstock Anjer wit
van 14,5 x 29 cm
vouw deze dubbel zodat je een kaart van 14,5 x 14,5 cm verkrijgt.
Met een embossing mal "hartjes" zijn de hartjes
geĆ«mbost. 


Snij nu een strook cardstock ook anjer wit van 14,5x9 cm en stempel hier je stempel op
met versamart en strooi er wit embossing poeder overheen.
Verhit dit met de heatgun.
De stempel die ik gebruikt hebt is van Hero Arts 
en heb ik afgelopen weekeinde bij Doe a Ding gekocht tijdens de 
demo dagen.
Zonder reclame te maken voor een winkel wil ik toch wel even 
zeggen dat dit echt gave dagen zijn.
Mega gezellig en super opgezet.


Met de kleuren Turquoise en Bright Yellow Green 
heb ik de PanPastel aangebracht op de kaart.
Nadat ik tevreden was met het resultaat heb ik de randen van het papier
gescheurd, en dit opgeplakt op de basis kaart boven de geemboste harten.


De kaart is afgewerkt met Lint en een tekst.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.


7 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Mooie kaart met super kleuren!!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Gerrina zei

Mooi om bij jou een CaS-kaart te zien! Groetjes, Gerrina

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart met prachtige kleuren.

groetjes karin

Hannie Stoel zei

Heel mooi Lydia!

groetjes, Hannie

anita01 zei

Vond het zeker super jou ook te ontmoeten hoor, en je stempel zal veel plezier geven met mooie kaarten. Vind deze super mooi van kleur, heel bijzonder.

Warme groetjes,
Anita

Boukje zei

Mooie kleurovergang!
Groetjes Boukje.

vdkemma.blogspot.com/ammunella zei

Heel mooi en zacht ogende kaart Lydia
Grtjs Emma